קידום אתר
כללי

קידום אתר חנות

על מנת שאתר מכירות ישיג תוצאות טובות, צריך להקפיד על קידום. קידום אתר חנות הוא סוג של תיאור כללי, עבור מהלכים שיווקיים מגוונים. ומה שכל כך יעיל בחנויות דיגיטליות, זה שניתן בכל רגע נתון לבדוק איך קמפיין או קידום אורגני משפיעים על הטרפיק, על כניסת לקוחות אבל הכי חשוב – על המכירות. ככל שמקפידים לאסוף סטטיסטיקה, ניתן לשפר את הקידום ולהפיק יותר מכל שקל שמושקע בשיווק.

לאפיין – ולקדם

אם אתם סבורים שמשהו בקידום לא עובד כמו שצריך כרגע, או שאתם רוצים לקדם טוב יותר מהרגע הראשון, שימו לב לשני דברים שהולכים יחד. אפיון הלקוחות מצד אחד, וקידום מצד שני, מחזקים את התוצאות. קידום אתר חנות לא מתנהל בחלל ריק. על פי רוב, יש קהל יעד טבעי שמוצרי החנות יתאימו לו. או שיש קהל יעד שזקוק למוצרים הללו, אבל בנקודות זמן מאוד ספציפיות (למשל, שמלת חתונה, לקראת החתונה, סלון חדש, לאחר רכישת בית).
כדי שהקידום יהיה מצוין, קודם מאפיינים את הלקוחות הטבעיים שלכם. מזהים את הרגעים שבהם צריכים אתכם. מגדירים מאפיינים דמוגרפים ואחרים. אחר כך, נוקטים בטכניקות קידום, לאור קהל היעד הטבעי שהוגדר. הספציפיות הזאת תגדיל את הטרפיק לחנות, עם גולשים איכותיים. התוצאה היא שיפור עצום ביחס ההמרה. הרבה יותר גולשים יסיימו את הביקור עם רכישה או השארת פרטים לקבלת מידע.

קידום אתר חנות בפלטפורמות מובילות

בהרבה מאוד מקרים כדאי לבצע קידום חנות באינטרנט בפלטפורמות מגוונות. לדוגמא, לקדם בגוגל ובמקביל גם בפייסבוק. או לקדם בשיטות של SEO לצד פתיחת קמפיינים דיגיטליים שיופיעו באתרים רלוונטיים לכל לקוח.
מוצרים מסוימים כדאי לקדם תוך פתרונות של אינסטגרם, טיק טוק, יו טיוב. אבל חשוב לא פחות להפוך את האתר עצמו למותאם קידום. לדוגמא, לשפר את עיצוב האתר והאטרקטיביות שלו. אתר שמושך גולשים, מועדף על ידי גוגל. שפרו את מהירות האתר, משום שגולשים שכבר מגיעים לאתר ומוצאים חנות איטית מאוד, נוטשים ולא רוכשים. היעזרו בדפים עסקיים משופרים ברשתות חברתיות, להצגת מבצעים, למענה על שאלות ולקבלת תובנות שיווקיות, מהלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

עדן קידום אתרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן