בניית חנות באינטרנט
פרסום ושיווק

בניית חנות באינטרנט: דגשים להקמת חנות משגשגת

ניתן למצוא כיום די הרבה פלטפורמות שמאפשרות בניית חנות באינטרנט. אבל לא משנה באיזו פלטפורמה תבחרו בסופו של דבר, תמיד יש כמה דברים בסיסיים שכדאי להכיר. לפניכם כמה דגשים עקרוניים, שיעזרו לכם להקים את החנות המשגשגת שתמיד רציתם.

בניית חנות באינטרנט – מה מוכרים ולמי

לפני שמתחילים לבנות חנות מסחר באינטרנט, צריך שיהיה לכם ברור מה אתם רוצים למכור בחנות. האם אתם רוצים להתמקד בסוג אחד של פריטים, למשל גרביים מעוצבות בהתאמה אישית? האם אתם רוצים להתמקד בכמה מוצרים, אבל עם קו משותף, למשל ביגוד? האם אתם רוצים למכור לקהל יעד מצומצם ואקסקלוסיבי או שאתם רוצים לפנות לקהל יעד רחב? רק אחרי שתענו על השאלות הללו, תוכלו להמשיך להיבטים טכניים או תפעוליים נוספים.

אפיון – להפוך את החנות למדויקת יותר

אין ספק כי המטרה שלכם היא להגיע למקסימום מכירות. אף אחד לא ישקיע בהקמת חנות בשביל לדשדש מבחינה שיווקית. בניית חנות באינטרנט תהיה הרבה יותר נכונה, אם תקפידו לבצע אפיון נכון. באפיון, תתייחסו להיבטים מגוונים, כגון תפעול, היבטים טכניים, ייחוד ביחס למתחרים בשוק ועוד. במהלך האפיון, התייחסו לקהל היעד הרצוי לכם. התאמה בין אפיון החנות לקהל היעד תביא לשביעות רצון לקוחות ולכן, ליותר מכירות.

גלישה נוחה – ניווט נוח מוכר יותר

עם הזמן, יכול מאוד להיות שהחנות שלכם תגדל. יהיו בה הרבה יותר דפים, יותר מוצרים, יותר טרפיק. אבל כבר מהרגע הראשון, חשוב שהיא תיבנה בצורה שמקילה על הגולשים. הקפידו שהניווט של הגולשים לקראת בחירת פריטים כאלה או אחרים, יהיה נוח ואינטואיטיבי. אפשר להשיג זאת למשל על ידי תפריט מקצועי, המחולק לקטגוריות. אפשר לבנות קטגוריות של מוצרים או קטגוריות לפי חלוקה לקהלי יעד שונים (למשל באופנה למשפחה – באתר יהיה תפריט גברים, תפריט נשים, תפריט ילדים).

חשוב – מהו עיצוב אישי

בניית חנות באינטרנט יכולה להתבסס על תבניות מוכנות מראש או על עיצוב אישי. עיצוב אישי מאפשר לבנות אתר ייחודי, שמתאים בצורה נאותה להגדרות החשובות לכם. זה יהיה אתר יותר ממותג ויותר מושך וייחודי מבחינה וויזואלית, לעומת אתר גנרי (שמבוסס על תבניות). רוב החנויות המוצלחות לאורך זמן, מבוססות על עיצוב אישי.

עדן בניית חנויות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן