איך בונים חנות וירטואלית
פרסום ושיווק

איך בונים חנות וירטואלית

מה צריך לדעת לפני בניית חנויות וירטואליות? ניתן לבנות אתר מכירות במגוון שיטות ומתבסס על פלטפורמות שונות. אבל יש כמה דברים שכדאי לדעת, זה לא משנה אם אתה רוצה לבנות אתר בוורדפרס, Wix או כל פלטפורמה מקוונת אחרת. על מנת לבנות אתר מכירות, כדאי להבין כמה מושגים בסיסיים אותם נציג בפניכם.

מה זה דומיין?

דומיין הוא השם תחתיו יופיע האתר שלך באינטרנט. מומלץ לבחור בשם ייחודי שיתייחס לעסק בצורה כזו או אחרת. אם הדומיין שאתה רוצה כבר תפוס או זמין בחינם, אתה יכול לבדוק אותו לכמה שניות באינטרנט.

על מארח וירטואלי

פתיחת חנות מקוונת דורשת לא רק שם דומיין ופלטפורמת אתרים, אלא גם שירותי אחסון אתרים. שירותי אחסון מבוססים לרוב על חבילות שונות, ועליכם לבחור חבילה המתאימה לצרכי העסק שלכם מבחינת גודל האתר, מספר הדפים ומספר האנשים הצפוי ברשת. דבר חשוב נוסף הוא לבחור אחסון בשרתים אמינים המספקים מערכות גיבוי, כשל ושירות לקוחות זמין.

בניית אתר מכירות מבוסס SEO

הם נהגו לבנות אתר מכירות לפני שהתחילו לחשוב על קידום מכירות ושיווק. כיום, מומלץ לקחת בחשבון את קידומו באינטרנט וקידום אתרים (אופטימיזציה) בתהליך בניית אתר מכירות. המשמעות היא שאתר כזה יעבור אופטימיזציה של גוגל ויקבל חשיפה רבה בפרק זמן קצר יחסית.

מהירות טעינה ואבטחה

בעת בניית אתר מכירות, עליך להתייחס למהירות ורמת האבטחה של הגלישה באתר. הציבור של היום כל כך מתוחכם שגולשים רבים לא בוחרים לקנות בחנויות ללא פרוטוקולי בטיחות קפדניים. כמו כן, חשוב לבנות את האתר שלך כדי לספק גלישה חלקה וטעינה מהירה בכל מכשיר. אתרים שנטענים לאט (גם אם הם נראים מצוין) לא יצליחו. הם ננטשו במהירות בגלל קוצר רוחם של הגולשים.

ממשק איכותי

אחרון חביב (אבל לא פחות): ממשק וניווט. חשוב שחווית הגולש תהיה מיטבית. ממשק המשתמש או תפריט הניווט של חנות מכירות צריכים להיות איכותיים, נוחים ואטרקטיביים. כל עמוד באתר אמור להצליח באופן עצמאי, אך יש לשים דגש מיוחד על דף הבית ושיפור תהליך הקנייה. תהליך קנייה איכותי, ידידותי ונוח ממקסם את המכירות.

בניית אתרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן